Morče má narozeniny

30.01.2009 15:01

Morče má narozeniny

Já, jako každý rok oslavuji s mojema morčatama narozky. Jednou jsem přišla na to, že by mohly mít oslavu i s dortem. Tak jsme pozvali další kamarády ze stejného druhu a mojí kámošku. A takhle budu oslavovat každý rok narozky.

 

POTŘEBUJEME NA DORT :

  • mrkev nebo okurku (co má vaše morče radši)
  • jablko
  • hrozny
  • salátek

 

Pokud má vaše morče narozky v létě, v pohodě to seženete, ale hups, pokud má narozky v zimně nebo na podzim bude to horší. Ale i s tím si poradíme.Kupte prostě věci, které vašemu morčátku chutnají a zároveň jsou dostupné. V cukrářství se přece taky hranice fantazie nekladou ne?

 

JAK NA DORT :

Vemte si jejich mističku a jako první na ní položte nějaký list salátu nebo zelí nebo něčeho takového. Poté na něj nějak hezky nakrájejte jablíčko a posypte vrstvou trávy. Poté nakrájejte mrkev na kolečka a hezky ji položte na trávu. Potom mezi mrkev ještě položte kuličky hoznů a ozdobte petrželkou nebo něčím takovým.

 

Tohle je teda jenom můj vlastní způsob přípravy, ale můžete si udělat úplně jiný.

 

CO ZA DÁREK :

Morče asi nejvíc bude zajímat nějaké jídlo. Já jim vždycky koupím nějaké dropsíky nebo tyčinky, které jim třeba normálně nekupuju, protože jsou o ně co dražší. Ale můžu udělat vyjímku že jo. Možná se dá morčeti dát ještě dárek třeba nová klec, nebo nějaké nové věci do klece, ale jinak asi nic moc. Podle mě se prostě jídlu nic nevyrovná.

Tak ať si vaše morčátko ty svoje narozky užije

—————

Zpět