Knihy o morčatech

30.01.2009 15:18

Knihy o morčatech

 

Tahle knížka,kterou napsal Fritz Dietrich Altmann, je velice nápaditá a jsou zde i hry jak morčátko zabavit. Doporučuji, protože jí mám doma i já.

 

Cena : 99Kč

 

 

 

Tuhle knížku mám taky doma a je taky docela dobrá, akorát že se zde nedozvíte moc o praktických věcech (krmení atd.), ale spíše jak morčata učinit šťastnými.

Cena : asi 99 Kč

 

 

 

 

Tahle knížka patří podle mě mezi nejlepší. Jsou tu pěkné fotografie a dobré rady. Také je docela tlustá, takže mi uvěříte, že je v ní asi hodně informací

Cena : 149 Kč

 

 

Tahle knížka si myslím, že je asi nejvíce známá. Zdá se mi jako nejkvalitnější a nejpoučnější. Mimochodem jí mám doma opět i já =)

Cena : 99Kč

 

 

 

 

No, tahle je bez obrázku, protože nevím, z jakého je nakladatelství, takže nemůžu sehnat fotku, ale já jí měla, ale asi omylem smazala...

No, jako není špatná,ale zase ne dobrá. Moc se o morčecích potřebách nerozmluvili.

Cena : nějak od 89 Kč do 99 Kč

—————

Zpět